Informacja dot. Programu Tarcza Finansowa PFR 2.0 zakończenie procesu odwołań
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że dzień 31 marca 2021 roku będzie ostatnim dniem na składanie przez klientów Banku wniosków odwoławczych w przypadku otrzymania subwencji finansowej w całości lub w części w ramach Tarczy Finansowej 2.0.
Jednocześnie uprzejmie informuję, że nadal trwa proces reklamacyjny i klienci mogą składać zgłoszenia reklamacyjne w przypadku, gdy nie otrzymali subwencji finansowej lub wyczerpali już procedurę odwoławczą (maks. 2 odwołania). Zgłoszenia kierowane są do PFR za pośrednictwem Banku.
Aktualnie PFR nie potwierdził jeszcze terminu zakończenia przyjmowania zgłoszeń reklamacyjnych, jednak prawdopodobnie nastąpi to do połowy kwietnia b.r. W przypadku, gdy data ta zostanie wskazana przez PFR jako ostateczna, niezwłocznie poinformujemy o tym klientów. Przypominamy, że przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez PFR, klienci będą mogli złożyć ponownie wniosek o subwencję finansową pomimo upływu granicznej daty 28 lutego 2021 roku.