Facebook Planet Plus

Informacja dot. Programu Tarcza Finansowa PFR 2.0 zakończenie procesu odwołań

Szanowni Państwo,
 
uprzejmie informujemy, że dzień 31 marca 2021 roku będzie ostatnim dniem na składanie przez klientów Banku wniosków odwoławczych w przypadku otrzymania subwencji finansowej w całości lub w części w ramach Tarczy Finansowej 2.0.
 
Jednocześnie uprzejmie informuję, że nadal trwa proces reklamacyjny i klienci mogą składać zgłoszenia reklamacyjne w przypadku, gdy nie otrzymali subwencji finansowej lub wyczerpali już procedurę odwoławczą (maks. 2 odwołania). Zgłoszenia kierowane są do PFR za pośrednictwem Banku.
 
Aktualnie PFR nie potwierdził jeszcze terminu zakończenia przyjmowania zgłoszeń reklamacyjnych, jednak prawdopodobnie nastąpi to do połowy kwietnia b.r. W przypadku, gdy data ta zostanie wskazana przez PFR jako ostateczna, niezwłocznie poinformujemy o tym klientów. Przypominamy, że przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez PFR, klienci będą mogli złożyć ponownie wniosek o subwencję finansową pomimo upływu granicznej daty 28 lutego 2021 roku.