Facebook Planet Plus
Rachunki rozliczeniowe dla wspólnot mieszkaniowych WSPÓLNOTA

Rachunki rozliczeniowe dla wspólnot mieszkaniowych WSPÓLNOTA

Korzyści z kontem WSPÓLNOTA:

  • 0 zł za otwarcie konta,
  • 0 zł za wydanie pierwszej karty,
  • 0 zł za wpłaty i wypłaty gotówki w kasie BS Szczekociny (w przypadku Pakietu Wspólnota Plan B),
  • bezpłatne wypłaty gotówki w szerokiej sieci bankomatów Grupy BPS,
  • tanie przelewy,
  • swobodny dostęp do szerokiej oferty atrakcyjnych produktów Banku,
  • wygodna bankowość internetowa i mobilna.

Depozyty Banku Spółdzielczego w Szczekocinach są gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny (w zakresie przewidzianym w ustawie o BFG).

Rachunek przeznaczony jest dla Wspólnot Mieszkaniowych w rozumieniu Ustawy z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali tj. ogółu właścicieli, których lokale wchodzą w skład określonych nieruchomości.

Bank otwiera i prowadzi następujące rodzaje rachunków w ramach Pakietów Wspólnota:

  • Wspólnota Plan A – pakiet podstawowy – rachunek przeznaczony dla wspólnot mieszkaniowych, które większość operacji bankowych wykonują poza oddziałami banku,
  • Wspólnota Plan B – pakiet rozszerzony – rachunek przeznaczony dla wspólnot mieszkaniowych, które aktywnie korzystają z rachunku i większość operacji wykonują w oddziale banku.

Bank umożliwia złożenie przy użyciu bankowości internetowej następujące wnioski:

  • Wniosek o otwarcie rachunku pomocniczego;
  • Wniosek o debet

Aby to zrobić należy:

  • pobrać odpowiedni załącznik z zakładki "Do pobrania";
  • otworzyć załącznik w darmowym programie Acrobat Reader DC i uzupełnić wymaganymi danymi;
  • po przygotowaniu załącznika należy zalogować się do bankowości internetowej;
  • następnie kliknąć kafelek "Kontakt";
  • przejść do zakładki "Nowa wiadomość";
  • wybrać odpowiednią kategorię wiadomości, uzupełnić treść wiadomości i dodać załącznik;
  • na koniec należy kliknąć przycisk "Wyślij"

Pracownik Banku skontaktuje się z Państwem w ciągu 48 godzin.

Należy odwiedzić jedną z naszych placówek lub skontaktować się telefonicznie z pracownikiem Banku, który udzieli szczegółowych informacji w zakresie otwarcia konta.

 

Masz więcej pytań?