UWAGA! UWAGA! UWAGA!
PAMIĘTAJ: Logowanie do systemu bankowości internetowej nigdy nie wymaga podania kodu jednorazowego z narzędzia autoryzacyjnego - nigdy nie podawaj kodu podczas logowania ani bezpośrednio po zalogowaniu do serwisu!
Logowanie do systemu internetowego Banku Spółdzielczego w Szczekocinach odbywa się w dwóch krokach: w pierwszym należy podać swój login, w drugim – hasło służące do logowania.
W sytuacji gdy na ekranie logowania bądź bezpośrednio po wprowadzeniu danych do logowania pojawi się prośba o podanie innych danych lub kodu z narzędzia autoryzacyjnego, przerwij proces logowania i skontaktuj się z pracownikiem Banku Spółdzielczego w Szczekocinach.
UWAGA! Jeżeli wygląd strony logowania wzbudzi Twoje zaniepokojenie, ZANIM SIĘ ZALOGUJESZ, skontaktuj się z pracownikiem Banku Spółdzielczego w Szczekocinach pod numerem tel: 34 378 77 77.
Pamiętaj: kod z narzędzia autoryzacyjnego jest niezbędny wyłącznie do zatwierdzenia zlecanej przez Ciebie dyspozycji, np. zlecenia przelewu, definiowania płatności lub zleceń stałych, płatności za zakupy w Internecie, itp.
Bank nigdy nie będzie wymagał od Ciebie podania:
- kodu jednorazowego podczas logowania do systemu internetowego, ani bezpośrednio po zalogowaniu do niego,
- kilku kodów jednorazowych jednocześnie (wyjątkiem jest tylko konieczność użycia dwóch kodów podczas aktywacji lub zmiany nowego narzędzia autoryzacji),
- kodu jednorazowego w trakcie rozmowy telefonicznej nawiązanej przez osobę podającą się za pracownika Banku,
- kodu jednorazowego do uwierzytelnienia, identyfikacji, potwierdzenia adresu IP dla Twojego komputera,
- danych karty płatniczej, takich jak: numer karty, data ważności i kod CVV, podczas korzystania z serwisu internetowego.
Zachowaj szczególną ostrożność wobec próśb o aktualizację swoich danych osobowych, kierując się zasadami opisanymi powyżej, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do autentyczności otrzymanej prośby o aktualizację danych skontaktuj się z pracownikiem Banku Spółdzielczego w Szczekocinach pod numerem telefonu: 34 378 77 77.
*Przed potwierdzeniem operacji zlecanej w systemie bankowości internetowej kodem SMS przeczytaj uważnie treść otrzymanego SMS-a, aby upewnić się, że dotyczy on właściwej operacji (zwróć uwagę na poprawność numeru rachunku odbiorcy oraz kwotę transakcji)."