Facebook Planet Plus

BLIK

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej, która zainstalowana na telefonie komórkowym umożliwia Użytkownikowi dokonywanie transkacji BLIK w terminalach POS, bankomatach i Internecie.


Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Szczekocinach lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store) mają dostęp do Internetu w technologii WiFi lub GSM (GPRS, HSPA, LTE lub inny zapewniający dostęp do sieci Internet).

Więcej informacji o aplikacji mobilnej BS Szczekociny mobileNet https://www.bsszczekociny.pl/Bankowosc-internetowa-i-mobilna.html

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych;
  • płacić bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję;
  • wypłacać gotówkę w bankomatach oznaczonych znakiem BLIK bez użycia karty płatniczej;
  • zarządzać swoimi finansami przez smartfona.

W celu aktywacji usługi BLIK w aplikacji BSSzczekociny mobileNet należy po zalogowaniu się:

  • wybrać rachunek, który chcemy powiązać z usługą BLIK,
  • zaznaczyć ”Zapoznałem się i akceptuje regulamin BLIK”,
  • zatwierdzić operacje kodem PIN do aplikacji.

Uwaga: Jeśli usługa BLIK nie pojawia się w aplikacji mobilnej należy dokonać jej aktualizacji poprzez SKLEP PLAY lub AppStore.

Po wykonaniu tych czynności BLIK jest aktywny i można korzystać z usługi.

W aplikacji BSSzczekociny mobileNet w ustawieniach w zakładce BLIK można:

  • wyłączyć usługę BLIK,
  • zmienić konto do płatności BLIK,
  • dokonać podglądu aktualnie ustawionych limitów.

 BLIK – płać i wypłacaj wygodnie
 
Płatności w sklepach lub w Internecie:

  • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem usługi BLIK lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów;
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSSzczekociny mobileNet;
  • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu);
  • Zatwierdź operację w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.

To już wszystko - zakupy opłacone.

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  • Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  • Podaj kwotę transakcji
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSSzczekociny mobileNet
  • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga

Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.
 
Zarządzanie limitami
W aplikacji BSSzczekociny mobileNet w ustawieniach w zakładce BLIK (zarządzaj kontem BILK) lub w bankowości internetowej eBankNet w zakładce Mój Profil -> Zarządzanie limitami, klienci mogą dokonać zmiany dziennego limitu wypłat:płatności gotówkowe – w bankomacie,
płatności bezgotówkowe – w sklepie,
płatności bezgotówkowe – w Internecie.
Aktualnie został ustawiony limit 500 zł dla wszystkich klientów. Dodatkowo klienci w bankowości internetowej eBankNet w zakładce Mój profil -> Zarządzanie limitami -> Limity BLIK mogą zarządzać wysokością limitów. Maksymalny limit dla transakcji BLIK wynosi 5000 zł.

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    o    aktualizuj system operacyjny oraz aplikację
    o    stosuj oprogramowanie antywirusowe
    o    stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    o    aktualizuj przeglądarki internetowe
  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu Kartofsera lub dzwoniąc na Infolinię Banku.