Facebook Planet Plus
Rachunki rozliczeniowe AGRO FIRMA

Rachunki rozliczeniowe AGRO FIRMA

Korzyści z kontem AGRO FIRMA:

  • 0 zł za otwarcie konta,
  • 0 zł za wydanie pierwszej karty oraz wznowienie karty,
  • bezpłatne wypłaty gotówki w szerokiej sieci bankomatów Grupy BPS,
  • tanie przelewy,
  • swobodny dostęp do szerokiej oferty atrakcyjnych produktów Banku,
  • wygodna bankowość internetowa i mobilna.

Depozyty Banku Spółdzielczego w Szczekocinach są gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny (w zakresie przewidzianym w ustawie o BFG).

Posiadaczami rachunku AGROFIRMA mogą być:

  • rolnicy, tj. osoby fizyczne, których podstawowym źródłem dochodów jest działalność rolnicza, działalność agroturystyczna itd.,
  • osoby fizyczne prowadzące działy specjalne produkcji rolnej.

Bank otwiera i prowadzi następujące rodzaje rachunków w ramach Pakietów Agro Firma:

  • „Agro Firma Plan A” – pakiet podstawowy – rachunek standardowy przeznaczony dla rolników indywidualnych, którzy większość operacji bankowych wykonują poza oddziałami banku i których obroty ograniczają się do kilku operacji w miesiącu
  • „Agro Firma Plan B” – pakiet rozszerzony – rachunek przeznaczony dla rolników indywidualnych, którzy aktywnie korzystają z rachunku i większość operacji bankowych wykonują w oddziale banku.

Bank umożliwia złożenie przy użyciu bankowości internetowej następujące wnioski:

  • Wniosek o otwarcie rachunku pomocniczego;
  • Wniosek o debet

Aby to zrobić należy:

  • pobrać odpowiedni załącznik z zakładki "Do pobrania";
  • otworzyć załącznik w darmowym programie Acrobat Reader DC i uzupełnić wymaganymi danymi;
  • po przygotowaniu załącznika należy zalogować się do bankowości internetowej;
  • następnie kliknąć kafelek "Kontakt";
  • przejść do zakładki "Nowa wiadomość";
  • wybrać odpowiednią kategorię wiadomości, uzupełnić treść wiadomości i dodać załącznik;
  • na koniec należy kliknąć przycisk "Wyślij"

Pracownik Banku skontaktuje się z Państwem w ciągu 48 godzin.

Należy odwiedzić jedną z naszych placówek lub skontaktować się telefonicznie z pracownikiem Banku, który udzieli szczegółowych informacji w zakresie otwarcia konta lub wypełnić formularz kontaktowy.