Rachunki rozliczeniowe eFIRMA
Korzyści z kontem eFIRMA:
- 0 zł za otwarcie konta,
- 0 zł za prowadzenie rachunku bieżącego (jeśli suma miesięcznych wpływów na rachunek wynosi powyżej 3000 zł),
- 0 zł za wydanie pierwszej karty,
- 0 zł za posiadanie karty (w przypadku dokonania transakcji bezgotówkowych kartą płatniczą na kwotę min. 500 zł),
- 0 zł za wpłatę gotówki na rachunek bieżący w kasie Banku,
- bezpłatne wypłaty gotówki w szerokiej sieci bankomatów Grupy BPS,
- 0 zł za przelewy do ZUS/US,
- swobodny dostęp do szerokiej oferty atrakcyjnych produktów Banku,
- wygodna bankowość internetowa i mobilna.
Depozyty Banku Spółdzielczego w Szczekocinach są gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny (w zakresie przewidzianym w ustawie o BFG).
„e-FIRMA” – rachunek przeznaczony dla osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, osób fizycznych uprawnionych do wykonywania wolnych zawodów, korzystających z uproszczonych form księgowości, które większość operacji bankowych wykonują elektronicznie.
Posiadaczami Pakietu mogą być:
- przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą jak osoby fizyczne, bądź w formie spółek cywilnych osób fizycznych, spółek jawnych osób fizycznych i spółek partnerskich;
- osoby fizyczne uprawnione do wykonywania wolnych zawodów, np.: radca prawny, adwokat, notariusz, lekarz, lekarz stomatolog, pielęgniarka, rzecznik patentowy itp.;
- Prowadzi działalność gospodarczą lub zarobkową i uproszczoną sprawozdawczość finansową dla celów podatkowych.
Bank umożliwia złożenie przy użyciu bankowości internetowej następujące wnioski:
- Wniosek o otwarcie rachunku pomocniczego;
- Wniosek o debet
Aby to zrobić należy:
- pobrać odpowiedni załącznik z zakładki "Do pobrania";
- otworzyć załącznik w darmowym programie Acrobat Reader DC i uzupełnić wymaganymi danymi;
- po przygotowaniu załącznika należy zalogować się do bankowości internetowej;
- następnie kliknąć kafelek "Kontakt";
- przejść do zakładki "Nowa wiadomość";
- wybrać odpowiednią kategorię wiadomości, uzupełnić treść wiadomości i dodać załącznik;
- na koniec należy kliknąć przycisk "Wyślij"
Pracownik Banku skontaktuje się z Państwem w ciągu 48 godzin.
Należy odwiedzić jedną z naszych placówek lub skontaktować się telefonicznie z pracownikiem Banku, który udzieli szczegółowych informacji w zakresie otwarcia konta.
Masz więcej pytań?